Coalitie Betere Reclame
  • Home
  • Event 2 Juni 2016
  • Oude polls
    • December 2015
    • Oktober 2015
    • Juli 2015
    • Juni 2015
    • Mei 2015
  • Ter inspiratie
  • Wat is Betere Reclame?
  • Over de coalitie
  • Workshops
    • Selfassesment test
    • 360 Audit
  • Blog
  • Contact
Coalitie Betere Reclame

Kan reclame helpen om de wereld te verbeteren?

6/28/2016

0 Reacties

 
Foto
Weblog van Aafke van Sprundel op www.marketingtribune.nl

In een wereld van turbulente veranderingen, opeenvolgende crises en vervagende grenzen, bieden steeds meer bedrijven en instellingen oplossingen voor grote en kleine maatschappelijke vraagstukken. En steeds vaker laten ze in hun reclame zien hoe ze dat doen of roepen ze mensen op bewuster of duurzamer te leven.
​
Op 2 juni bracht de 
Coalitie Betere Reclame twintig brand managers, marketeers en reclamemakers bij elkaar om het debat te voeren over de maatschappelijke betekenis van reclame. Wat zijn de 'do’s and dont’s' als het gaat om attitude- of gedragsverandering van consumenten door reclames? Wat is echte impact? Hoe ziet de toekomst van reclame eruit? En welke bijdrage willen marketeers daar zelf aan leveren? 
​
lees meer

hieronder het hele verslag zoals het 14 juni 2016 in de printversie van marketing tribune verscheen.

0 Reacties

    Author

    Write something about yourself. No need to be fancy, just an overview.

    Archives

    Juni 2016
    September 2015
    Juni 2015
    Mei 2015

    Categories

    Alles

    RSS Feed

Foto