Coalitie Betere Reclame
  • Home
  • Event 2 Juni 2016
  • Oude polls
    • December 2015
    • Oktober 2015
    • Juli 2015
    • Juni 2015
    • Mei 2015
  • Ter inspiratie
  • Wat is Betere Reclame?
  • Over de coalitie
  • Workshops
    • Selfassesment test
    • 360 Audit
  • Blog
  • Contact
Coalitie Betere Reclame

juli 
2015
transavia
allsecure
eneco 
randstad

Toelichting bij 1: Heb je door het zien van deze reclame de indruk dat het merk een positieve of negatieve impact heeft op de samenleving? Bijvoorbeeld omdat deze een positieve bijdrage levert aan het milieu, natuurbehoud, eerlijke handel, dierenwelzijn of gezondheid en welzijn van mensen. Of daar juist afbreuk aan doet. 

Toelichting bij 2: Reclame zal je afstoten als je er niks mee hebt; als je hem niet geloofwaardig, relevant of zelfs aanstootgevend of opdringerig vindt. Als je niet met respect wordt benaderd. De reclame zal je aantrekken als hij de juiste snaar bij je weet te raken; als hij past bij je lifestyle of in overeenstemming is met waarden, die jij belangrijk  vindt. Door de boodschap zelf, of door een aansprekende stijl of vorm.

TRANSAVIA | DE KRACHT VAN VRIENDELIJKHEID

Foto

ALLSECURE | TIM & TOM

Foto

ENECO | TOON

Foto

RANDSTAD | WORDEN WIE JE BENT

Foto
Bekijk polls december 2015
Bekijk polls oktober 2015
Bekijk polls juni 2015
Bekijk polls mei 2015
Foto