Coalitie Betere Reclame
  • Home
  • Event 2 Juni 2016
  • Oude polls
    • December 2015
    • Oktober 2015
    • Juli 2015
    • Juni 2015
    • Mei 2015
  • Ter inspiratie
  • Wat is Betere Reclame?
  • Over de coalitie
  • Workshops
    • Selfassesment test
    • 360 Audit
  • Blog
  • Contact
Coalitie Betere Reclame

juni 
2015
hema
triodos
abn amro
la place

Toelichting bij 1: Heb je door het zien van deze reclame de indruk dat het merk een positieve of negatieve impact heeft op de samenleving? Bijvoorbeeld omdat deze een positieve bijdrage levert aan het milieu, natuurbehoud, eerlijke handel, dierenwelzijn of gezondheid en welzijn van mensen. Of daar juist afbreuk aan doet. 

Toelichting bij 2: Reclame zal je afstoten als je er niks mee hebt; als je hem niet geloofwaardig, relevant of zelfs aanstootgevend of opdringerig vindt. Als je niet met respect wordt benaderd. De reclame zal je aantrekken als hij de juiste snaar bij je weet te raken; als hij past bij je lifestyle of in overeenstemming is met waarden, die jij belangrijk  vindt. Door de boodschap zelf, of door een aansprekende stijl of vorm.

HEMA | HEMA HELPT NEDERLAND

Foto

TRIODOS BANK | 5 DINGEN

Foto

ABN AMRO | HUIS KOPEN

Foto
Bekijk polls december 2015

LA PLACE | HOU VAN NATUURLIJK

Foto
Bekijk polls oktober 2015
Bekijk polls juli 2015
Bekijk polls mei 2015
Foto