POllsGeef aan wat je van de getoonde reclames vindt door voor elke vraag jouw eigen antwoord aan te klikken. Als je je scores hebt ingevoerd, krijg je per vraag te zien hoe anderen erover denken. Je kunt voor elke reclame één keer je mening geven. Klik op de merknamen om direct de reclame te zien.
|
Heb je een suggestie voor een reclame, die we in de polls kunnen opnemen? Meld het ons door op de button te klikken. We laten je dan weten of en wanneer we hem kunnen plaatsen.
|
|
|
|
Toelichting bij 1: Heb je door het zien van deze reclame de indruk dat het merk een positieve of negatieve impact heeft op de samenleving? Bijvoorbeeld omdat deze een positieve bijdrage levert aan het milieu, natuurbehoud, eerlijke handel, dierenwelzijn of gezondheid en welzijn van mensen. Of daar juist afbreuk aan doet.
Toelichting bij 2: Reclame zal je afstoten als je er niks mee hebt; als je hem niet geloofwaardig, relevant of zelfs aanstootgevend of opdringerig vindt. Als je niet met respect wordt benaderd. De reclame zal je aantrekken als hij de juiste snaar bij je weet te raken; als hij past bij je lifestyle of in overeenstemming is met waarden, die jij belangrijk vindt. Door de boodschap zelf, of door een aansprekende stijl of vorm. |
|
|
Toelichting bij 1: Heb je door het zien van deze reclame de indruk dat het merk een positieve of negatieve impact heeft op de samenleving? Bijvoorbeeld omdat deze een positieve bijdrage levert aan het milieu, natuurbehoud, eerlijke handel, dierenwelzijn of gezondheid en welzijn van mensen. Of daar juist afbreuk aan doet.
Toelichting bij 2: Reclame zal je afstoten als je er niks mee hebt; als je hem niet geloofwaardig, relevant of zelfs aanstootgevend of opdringerig vindt. Als je niet met respect wordt benaderd. De reclame zal je aantrekken als hij de juiste snaar bij je weet te raken; als hij past bij je lifestyle of in overeenstemming is met waarden, die jij belangrijk vindt. Door de boodschap zelf, of door een aansprekende stijl of vorm. |
|
|
Toelichting bij 1: Heb je door het zien van deze reclame de indruk dat het merk een positieve of negatieve impact heeft op de samenleving? Bijvoorbeeld omdat deze een positieve bijdrage levert aan het milieu, natuurbehoud, eerlijke handel, dierenwelzijn of gezondheid en welzijn van mensen. Of daar juist afbreuk aan doet.
Toelichting bij 2: Reclame zal je afstoten als je er niks mee hebt; als je hem niet geloofwaardig, relevant of zelfs aanstootgevend of opdringerig vindt. Als je niet met respect wordt benaderd. De reclame zal je aantrekken als hij de juiste snaar bij je weet te raken; als hij past bij je lifestyle of in overeenstemming is met waarden, die jij belangrijk vindt. Door de boodschap zelf, of door een aansprekende stijl of vorm. |
Dela - wat je meegeeft, is wat je straks achterlaat
|
|
Toelichting bij 1: Heb je door het zien van deze reclame de indruk dat het merk een positieve of negatieve impact heeft op de samenleving? Bijvoorbeeld omdat deze een positieve bijdrage levert aan het milieu, natuurbehoud, eerlijke handel, dierenwelzijn of gezondheid en welzijn van mensen. Of daar juist afbreuk aan doet.
Toelichting bij 2: Reclame zal je afstoten als je er niks mee hebt; als je hem niet geloofwaardig, relevant of zelfs aanstootgevend of opdringerig vindt. Als je niet met respect wordt benaderd. De reclame zal je aantrekken als hij de juiste snaar bij je weet te raken; als hij past bij je lifestyle of in overeenstemming is met waarden, die jij belangrijk vindt. Door de boodschap zelf, of door een aansprekende stijl of vorm. |
|
|
Toelichting bij 1: Heb je door het zien van deze reclame de indruk dat het merk een positieve of negatieve impact heeft op de samenleving? Bijvoorbeeld omdat deze een positieve bijdrage levert aan het milieu, natuurbehoud, eerlijke handel, dierenwelzijn of gezondheid en welzijn van mensen. Of daar juist afbreuk aan doet.
Toelichting bij 2: Reclame zal je afstoten als je er niks mee hebt; als je hem niet geloofwaardig, relevant of zelfs aanstootgevend of opdringerig vindt. Als je niet met respect wordt benaderd. De reclame zal je aantrekken als hij de juiste snaar bij je weet te raken; als hij past bij je lifestyle of in overeenstemming is met waarden, die jij belangrijk vindt. Door de boodschap zelf, of door een aansprekende stijl of vorm. |
|
|
Toelichting bij 1: Heb je door het zien van deze reclame de indruk dat het merk een positieve of negatieve impact heeft op de samenleving? Bijvoorbeeld omdat deze een positieve bijdrage levert aan het milieu, natuurbehoud, eerlijke handel, dierenwelzijn of gezondheid en welzijn van mensen. Of daar juist afbreuk aan doet.
Toelichting bij 2: Reclame zal je afstoten als je er niks mee hebt; als je hem niet geloofwaardig, relevant of zelfs aanstootgevend of opdringerig vindt. Als je niet met respect wordt benaderd. De reclame zal je aantrekken als hij de juiste snaar bij je weet te raken; als hij past bij je lifestyle of in overeenstemming is met waarden, die jij belangrijk vindt. Door de boodschap zelf, of door een aansprekende stijl of vorm. |
|
|
Toelichting bij 1: Heb je door het zien van deze reclame de indruk dat het merk een positieve of negatieve impact heeft op de samenleving? Bijvoorbeeld omdat deze een positieve bijdrage levert aan het milieu, natuurbehoud, eerlijke handel, dierenwelzijn of gezondheid en welzijn van mensen. Of daar juist afbreuk aan doet.
Toelichting bij 2: Reclame zal je afstoten als je er niks mee hebt; als je hem niet geloofwaardig, relevant of zelfs aanstootgevend of opdringerig vindt. Als je niet met respect wordt benaderd. De reclame zal je aantrekken als hij de juiste snaar bij je weet te raken; als hij past bij je lifestyle of in overeenstemming is met waarden, die jij belangrijk vindt. Door de boodschap zelf, of door een aansprekende stijl of vorm. |
|
|
Toelichting bij 1: Heb je door het zien van deze reclame de indruk dat het merk een positieve of negatieve impact heeft op de samenleving? Bijvoorbeeld omdat deze een positieve bijdrage levert aan het milieu, natuurbehoud, eerlijke handel, dierenwelzijn of gezondheid en welzijn van mensen. Of daar juist afbreuk aan doet.
Toelichting bij 2: Reclame zal je afstoten als je er niks mee hebt; als je hem niet geloofwaardig, relevant of zelfs aanstootgevend of opdringerig vindt. Als je niet met respect wordt benaderd. De reclame zal je aantrekken als hij de juiste snaar bij je weet te raken; als hij past bij je lifestyle of in overeenstemming is met waarden, die jij belangrijk vindt. Door de boodschap zelf, of door een aansprekende stijl of vorm. |
|
Toelichting bij 1: Heb je door het zien van deze reclame de indruk dat het merk een positieve of negatieve impact heeft op de samenleving? Bijvoorbeeld omdat deze een positieve bijdrage levert aan het milieu, natuurbehoud, eerlijke handel, dierenwelzijn of gezondheid en welzijn van mensen. Of daar juist afbreuk aan doet.
Toelichting bij 2: Reclame zal je afstoten als je er niks mee hebt; als je hem niet geloofwaardig, relevant of zelfs aanstootgevend of opdringerig vindt. Als je niet met respect wordt benaderd. De reclame zal je aantrekken als hij de juiste snaar bij je weet te raken; als hij past bij je lifestyle of in overeenstemming is met waarden, die jij belangrijk vindt. Door de boodschap zelf, of door een aansprekende stijl of vorm. |
|
|
Toelichting bij 1: Heb je door het zien van deze reclame de indruk dat het merk een positieve of negatieve impact heeft op de samenleving? Bijvoorbeeld omdat deze een positieve bijdrage levert aan het milieu, natuurbehoud, eerlijke handel, dierenwelzijn of gezondheid en welzijn van mensen. Of daar juist afbreuk aan doet.
Toelichting bij 2: Reclame zal je afstoten als je er niks mee hebt; als je hem niet geloofwaardig, relevant of zelfs aanstootgevend of opdringerig vindt. Als je niet met respect wordt benaderd. De reclame zal je aantrekken als hij de juiste snaar bij je weet te raken; als hij past bij je lifestyle of in overeenstemming is met waarden, die jij belangrijk vindt. Door de boodschap zelf, of door een aansprekende stijl of vorm. |
|
|
Toelichting bij 1: Heb je door het zien van deze reclame de indruk dat het merk een positieve of negatieve impact heeft op de samenleving? Bijvoorbeeld omdat deze een positieve bijdrage levert aan het milieu, natuurbehoud, eerlijke handel, dierenwelzijn of gezondheid en welzijn van mensen. Of daar juist afbreuk aan doet.
Toelichting bij 2: Reclame zal je afstoten als je er niks mee hebt; als je hem niet geloofwaardig, relevant of zelfs aanstootgevend of opdringerig vindt. Als je niet met respect wordt benaderd. De reclame zal je aantrekken als hij de juiste snaar bij je weet te raken; als hij past bij je lifestyle of in overeenstemming is met waarden, die jij belangrijk vindt. Door de boodschap zelf, of door een aansprekende stijl of vorm. |
|
|
Toelichting bij 1: Heb je door het zien van deze reclame de indruk dat het merk een positieve of negatieve impact heeft op de samenleving? Bijvoorbeeld omdat deze een positieve bijdrage levert aan het milieu, natuurbehoud, eerlijke handel, dierenwelzijn of gezondheid en welzijn van mensen. Of daar juist afbreuk aan doet.
Toelichting bij 2: Reclame zal je afstoten als je er niks mee hebt; als je hem niet geloofwaardig, relevant of zelfs aanstootgevend of opdringerig vindt. Als je niet met respect wordt benaderd. De reclame zal je aantrekken als hij de juiste snaar bij je weet te raken; als hij past bij je lifestyle of in overeenstemming is met waarden, die jij belangrijk vindt. Door de boodschap zelf, of door een aansprekende stijl of vorm. |
Vragen, suggesties of opmerkingen over de reclames? Laat het ons weten via het contactformulier!